سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود اهنگ و موسیقی و صدا و نوا و فایل صوتی

دانلود آهنگ ، دانلود اهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود اهنگ جدید
نظر

قانون بعدی چارلی شرم؟ کمک به راه اندازیبلاک چینموسیقی را مختل می کند

چندین راه اندازی مجدد بلوچین در حال پیگیری گرفتن صنعت موسیقی وفادار به موسیقی است، اما همچنان ادامه دارد.

 

اما ممکن است مدت زیادی طول بکشد، با پلت فرم بلوچینگ سیگنال اسلوونی، Viberate، دو مشاور برجسته - کارآفرین بیتکوین چارلی شرم و دانشمند ارشد Pinterest دکتر جور Leskovec - برای کمک به شرکت کشف کردن که سرازیر برج.

 

Viberate با شرکت اسلوونی دیجیتال و آهنگساز موسیقی، Uroš Umek، خود را به عنوان عامل دیجیتال، با استفاده از قراردادهای هوشمند و رمزنگاری اختصاصی خود برای کمک به موسیقیدانان بدون عامل مدیریت کنسرت رزرو و درآمد خود را.

 

ایده پلت فرم بسیار ساده است: واسطه ها را از بین ببرید.

 

استراتژی شرم

و این مأموریت، در حالی که نزدیک ترین و دلربا ترین قلب های علاقه مندان به مسنجر، به ویژه برای شروم جالب است، در حالی که این روند غم انگیز، سنتی را زندگی می کرد.

 

"اگر تا کنون سعی در استخدام یک گروه برای عروسی خود داشته اید ... مانند سه نفر هزینه ای برای پرداخت هزینه ای وجود دارد. اگر باند من 10،000 دلار هزینه داشته باشد، من در پایان روز متوجه می شوم که گروه واقعی تنها 5000 دلار دریافت می کند. "شرم، که اخیرا با همسرش مدت ها ازدواج کرده است، گفت:

 

اما علاقه وی به Viberate استراتژیک است.

 

او به CoinDesk گفت:

 

"من سعی می کنم سرمایه گذاری و کمک به شرکت هایی که در حال تلاش برای استفاده از فن آوری های بلوچین برای صنایع مختلف هستند."

 

این همکاری با شرکای اخیر مشاوره و سرمایه گذاری شرم در Steem، پلت فرم رسانه های اجتماعی مبتنی بر بلوچ با رمزنگاری معکوس خود است.

 

شرم گفت: "هنگامی که من دیدم Viberate، به نظر من این به نظر می رسید Steem، اما بیشتر به صنعت موسیقی علاقه مند است.

 

بنابراین، به نظر می رسد، شرم از مالی عقب مانده است، نه یک حرکت فوق العاده شگفت انگیز با تاسیس او شروع بیت کوین شروع، BitInstant، او را بیش از یک سال در زندان فدرال برای کمک و مشارکت عملیات یک کسب و کار انتقال پول بدون مجوز.

 

پروژه های Blockchain که اکنون به نظر می رسد بیشتر علاقه مند است، به طور قطع کمتر از چیزی غیر از مالی است.

 

در حالی که شرم اعتراف کرد که فاصله خود را از خدمات مالی "به دلایل آشکار" نگه می دارد، او بهCoinDesk گفت که علاقه او به مشاوره شرکت های غیر مالی در حال حاضر بیشتر از این است که نور را به بسیاری از خدمات دیگر blockchain اضافه کنند.

 

به اندازه کافی برای ایجاد یک چاله

یکی دیگر از مشاوران معتبر Leskovec، که همچنین استاد دانشگاه استنفورد است و همچنین تلفن همراه را به عنوان راه اندازی Kosei تاسیس کرد، برای دیدن تمام آمار هنرمند، Viberate را جذب کرد و می خواست همه چیز را درک کند.

 

توضیح اهمیت داده های معدن، Leskovec گفت:

 

"تعاملات در کل اکوسیستم، شناسایی مسیرها و ستارگان آینده را به دست می دهد".

 

این شرکت همچنین از Music Moves Europe، یک کمیته اروپایی برای پشتیبانی از بخش موسیقی موسیقی قاره و جبران عادلانه هنرمندان حمایت کرده است.

 

اما، آیا برنده شدن اعتماد به نفس از این افراد و موسسات معتبر به اندازه کافی برای ایجاد یک چالش در صنعت دشوار مانند کسب و کار موسیقی خواهد بود؟

 

برای Vasja Veber، COO Viberate، در مورد شناسایی هنرمندان مناسب است.

 

"حدود 80 درصد از نوازندگان جهان به یک نماینده امضا نمیشوند؛ آن ها بچه هایی هستند که ما بعد از آن هستیم. " "آنها زمان زیادی را صرف پیروزی می کنند چون عامل ندارند [و] آنها حتی برای رسیدن به یک عامل هم نزدیک نیستند، زیرا عوامل معمولا 15? هزینه می کنند."

 

و گاهی اوقات، به گفته وبر، این نوازندگان به هیچ وجه پرداخت نمی شوند. وربر ادامه داد: این که آیا یک promoter پس از نمایش قبل از پرداخت به طور مستقیم یا بعد از نمایش، از بین می رود، موسیقی نوازندگان "اغلب پیچ خورده است."

 

و به همین دلیل است که خدمات سپرده بر اساس بلاک چین کلیدی است.

 

مزایای بلوکچین

در حالی که این فرایند بدون پلت فرم مبتنی برBlockchainدیجیتالی می شود، تکنولوژی جدید مزایای بیشتری نسبت به سیستم های سنتی ارائه می دهد.

 

وبر بهCoinDeskگفت:

 

"هنگامی که ما سعی کردیم این مشکل را با استفاده از سپرده سنتی حل کنیم، بزرگترین مشکل این است که بسیاری از بازارهای بزرگ در کشورهای خارجی از شما می خواهند که مجوز از بانک مرکزی برای ارائه سپرده ها داشته باشید، که ما را غیر ممکن می سازد این سرویس را به سرعت در سطح جهانی راه اندازی کنید. "

 

تواناییCryptocurrencyبرای دور زدن چارچوب های قانونی و تجاری در سراسر جهان یکی از برجسته ترین تمهیدات صنعت است. و Viberate قصد دارد تا با استفاده از این دارایی، برنامه ریزی خود را ارائه سکه اولیه خود (ICO) در ماه آینده است.

 

با ICO، که نشانه هایی به نام vibes را ارائه می دهد، وبر امیدوار است که 12 میلیون دلار جمع آوری کند، نیمی از آن ها برای بازاریابی و نیمی از توسعه آن استفاده خواهد شد.

 

اگر چه در ذهن شرم، در حالی که بازاریابی ضروری است، توسعه ی پلتفرم باید با تمرکز اصلی باقی بماند.

 

او نتیجه گرفت:

 

"اگر [Viberate] بیش از حد بر روی نشانه متمرکز است، پس ما به هیچ جا نخواهیم رفت. ما باید بر روی پلت فرم کار کنیم. "